Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Presentation av flugfiskedelen

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
Inga svar i detta ämne

#1 Hagi

Hagi

Moderator

• Administrators
  • 2 132 inlägg

Postad 17 maj 2010 - 09:06

Varmt välkomna till kategorin flugfiske på Sportfiskeforum.
Under denna kategori ryms allt som kan härröras till flugfiske. Exemeplvis fiskesnack, utrustningsfrågor, flugfiskedagböcker, flugbindning med mera. För att hålla forumet levande och för att ständigt försöka att anpassa det efter användarnas önskemål så finns det en klistrad tråd för önskemål, förslag och feedback till administrationen vad beträffar denna kategori. Kom gärna med förslag på vad vi kan göra för att bli bättre och vad vi kan göra för att utveckla flugfiskedelen. Det är vi tillsammans som skapar det.

Vi som är ansvariga för denna del av SFF är:
Moderator: Hagi - inbiten flugfiskare sedan barnsben, fiskar helst öring i rinnande vatten och gärna med en torrfluga på tafsspetsen. Uppskattar flugbindning och förser hela min omgivning med flugor och säljer också en del flugor i mån av tid till andra på beställning. Självlärd spöviftare men verkligen intresserad av att lära mig mer om kastteknik och allt som rör tekniken runt vår fiskeutrustning och vårt fiske.

Ämnesmoderator: Jakob Lundgren - Fiskande naturälskare som tillbringar många timmar med spöet i hand. Om det så är på gräsmattan eller vid vattnet. Favoritfiske är i små strömmande vatten efter lurig harr och öring, men även gäddfisket på fluga har fått upp mina ögon. Som inbiten kastare och kastinstruktör känns det som om kastteknik och råd är det jag kan erbjuda mest i stöd för er forumdeltagare. Svarar gärna på PM, fast om frågan och svaret på denna kan gagna alla ser jag hellre en tråd än ett PM.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar