Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Dela era fiskefilmer

fiske flugfiske filmer öring flugor

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

#1 fleye

fleye

Nykomling

• Members
  • 2 inlägg

Postad 04 november 2014 - 20:32

Hej!

Tänkte börja en tråd där man kunde dela med sig av sina fiske/flugfiskefilmer. Jag har själv gjort en fiske film med mina kompisar så skulle vara kul och vi kunde dela med oss av den! 

Länk:

Eller på våran hemsida:

www.fleyepro.com

Hoppas ni tycker om den och ser fram emot era filmer!

Fleye

Hej!

Vi är fyra grabbar som älskar flugfiske och vill gärna dela med oss av de äventyr vi gör tillsammans. I våra filmer försöker vi inte bara fånga fisket i sig utan också livsstilen runt den. Vi vill också visa att inget ska stoppa en vare sig det handlar om pengar, tid eller något annat att göra det man genuint älskar, i vårat och förmodligen erat fall fiske.

Länk till senaste filmen:

Länk till vår hemsida:

www.fleyepro.com

Tack och med vänliga hälsningar,

Fleye

#2 JontaK

JontaK

Storfiskare

• Members
  • 5 346 inlägg

Postad 04 november 2014 - 21:43

Riktigt trevlig liten film!

Sekvensen med flugkastet och vattenfallet i bakgrunden var något jag fastnade för, stämningsfullt.

Kollade in hemsidan och läste följande:

"With our videos we want to show that money nor equipment should stop you from adventures."

Klockrent och något alla fiskare oavsett ålder, intresse- eller utrustningsnivå borde ta fasta på!

• fleye gillar detta
Vänstervevat är bara en fluga.
Bättre att ha men inte behöva än att behöva men inte ha.

#3 fleye

fleye

Nykomling

• Members
  • 2 inlägg

Postad 05 november 2014 - 14:50

Hej!

Va roligt att du tyckte om den! Tack, va glada vi blir att du håller med oss!

Ser fram emot kommande tiden i forumet!

Tack igen,

Fleye

Hej!

Vi är fyra grabbar som älskar flugfiske och vill gärna dela med oss av de äventyr vi gör tillsammans. I våra filmer försöker vi inte bara fånga fisket i sig utan också livsstilen runt den. Vi vill också visa att inget ska stoppa en vare sig det handlar om pengar, tid eller något annat att göra det man genuint älskar, i vårat och förmodligen erat fall fiske.

Länk till senaste filmen:

Länk till vår hemsida:

www.fleyepro.com

Tack och med vänliga hälsningar,

Fleye

#4 fishunter

fishunter

Trogen medlem

• Members
  • 307 inlägg

Postad 27 november 2014 - 18:02

Härlig film med skön musik och relaxande scener! Ser gärna mer utav det i framtiden =)

Lite konstruktiv kritik brukar alltid göra sig, så här kommer något jag tänkte på spontant genom filmen.
Ett stativ gör sig verkligen vid stillastående sekvenser, förstår att detta inte var möjligt t.ex. i spöregn eller vid ev. vandring.
Att huttrandes försöka filma på frihand brukar dock inte ge det bästa resultatet utan kameran kan istället sakta föras i en given riktning eller ett stillastående plant objekt kan utgöra stativ åt er.

Detta är ju då vad jag tycker, andra har säkert andra synpunkter eller inga synpunkter alls.
Ni ska absolut inte ta illa upp, utan bara se det som en möjlighet till något ännu bättre nästa gång! =)

Jag kom, jag såg, jag fiskade :)
Veni, Vedi, Piscem

Även taggad med fiske, flugfiske, filmer, öring, flugor

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar