Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Har du något drag/fisketillbehör att skänka?

• Vänligen logga in för att kunna svara
Inga svar i detta ämne

#1 Sophie

Sophie

Nykomling

• Members
  • 1 inlägg

Postad 28 mars 2016 - 17:32

Hej!

Jag blev tipsad om Sportfiskeforum av en person från ett annat forum och valde då helt enkelt att bli medlem här. Jag vet inte om dessa typer av inlägg/trådar (dvs skänkes) är tillåtna här.

Om så inte är fallet så accepterar jag självfallet att en admin/moderator tar bort tråden.

Jag ska försöka hålla mig så kortfattad som möjligt :)

Jag är en tjej på 22 år som har ett brinnande intresse för djur, framförallt fiskar/vattendjur.

Intresset grundade sig i akvaristiken men har under det senaste året expanderat i form av sportfiske.

Det är en otroligt rogivande och spännande aktivitet som jag verkligen fallit pladask för.

Mitt intresse för sportfiske började för drygt ett och ett halvt år sedan när jag var på semester i fiskestaden Göteborg och fick testa på att fiska för första gången. Det var en väldigt rolig och rogivande upplevelse som, trots att jag inte fick någon fisk, tände mitt intresse för sportfiske. Jag kände direkt att det var något jag ville fortsätta med då jag kände/känner att jag ibland behöver lite ensamtid. Jag är nämligen en ensamstående mamma vilket ibland kan ta väldigt mycket på krafterna. Det är då otroligt skönt att ibland få lite ensamtid och åka iväg att fiska och rensa tankarna.

Problemet är att jag tyvärr inte har någon större inkomst (student) och de pengar jag får går till mer viktiga saker, dvs min dotter och mat. En effekt av detta blir att jag inte har några pengar över att köpa fisketillbehör, t.ex fiskedrag/beten. En eldsjäl hjälpte mig i somras att köpa ett fiskespö vilket jag är oerhört tacksam för. Samma person som tipsade mig om Sportfiskeforumet.

Min fiskelåda gapar, efter att jag fått inbrott i källaren, väldigt tom och jag tänkte därför kolla om det är någon underbar människa här som kanske har något fiskedrag de inte länge använder som jag skulle kunna få. Det behöver absolut inte vara något superdrag utan jag är glad och tacksam oavsett vad. Självfallet så kan jag bistå med fraktpengar.

Tack så oerhört mycket för att du/ni tog er tid att läsa mitt inlägg!

Ha en fortsatt underbar påsk och skitfiske på er! :)

// Jonna

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar