Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Har ni samma problem inom fisket som vi jägare har??? Bössbytarsjukan enligt FASS

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

#1 bondersbyn

bondersbyn

Storfiskare

• Members
  • 1 212 inlägg

Postad 20 april 2016 - 13:32

Eftersom jag är jägare också så läser jag även 2 jaktforum som jag är medlem i och ibland så dyker det upp något som är helt....................

http://forum.robsoft...p?f=56&t=217102

Klockrent!

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

• rolfis, JontaK och Anders jansson gillar detta

/Stefan

Född i Borås, emigrerat från Huskvarna till Kalix via Aneby och sedan via Luleå.

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein

#2 karlharry

karlharry

Nykomling

• Members
  • 2 inlägg

Postad 20 april 2016 - 15:12

Hahaha! :) Naturligtvis återfinns detta även inom fisket. Det är nog bara formaliteter innan det går att hitta i FASS... 

• bondersbyn gillar detta

#3 JontaK

JontaK

Storfiskare

• Members
  • 5 346 inlägg

Postad 20 april 2016 - 18:34

Enligt länken handlar sjukan om att byta till något man inte själv har eller har haft...

Tyvärr får jag nog då konstatera att jag har en ännu allvarligare form av rullbytarsjukan. Jag har nämligen vid ett par olika tillfällen köpt och sedemera sålt rullar av exakt samma modell och specifikation.

Ett kort tag efter försäljningen "kommer jag på" att rullen inte var så dum och att jag därmed är tvungen att börja leta igen i Japan efter en precis likadan annars kommer symtomen som ett brev på posten.

Usch, vilka anlag att bära på. Jag som snart ska fixa jägarexamen och börjar köpa just bössor... :D

• bondersbyn gillar detta
Vänstervevat är bara en fluga.
Bättre att ha men inte behöva än att behöva men inte ha.

#4 bondersbyn

bondersbyn

Storfiskare

• Members
  • 1 212 inlägg

Postad 20 april 2016 - 19:06

Enligt länken handlar sjukan om att byta till något man inte själv har eller har haft...

Tyvärr får jag nog då konstatera att jag har en ännu allvarligare form av rullbytarsjukan. Jag har nämligen vid ett par olika tillfällen köpt och sedemera sålt rullar av exakt samma modell och specifikation.

Ett kort tag efter försäljningen "kommer jag på" att rullen inte var så dum och att jag därmed är tvungen att börja leta igen i Japan efter en precis likadan annars kommer symtomen som ett brev på posten.

Usch, vilka anlag att bära på. Jag som snart ska fixa jägarexamen och börjar köpa just bössor... :D

Det är nog dags att du söker vård på något behandlingshem.

Svärfars bror är professor i socialt beteende o skulle kanske kunna hjälpa dig.

Han har även undervisat i KBT. ;)

Lycka till med jägarexamen! :)

• JontaK gillar detta

/Stefan

Född i Borås, emigrerat från Huskvarna till Kalix via Aneby och sedan via Luleå.

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar