Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Detta har jag gjort idag

• Vänligen logga in för att kunna svara
305 svar till detta ämne

#301 bondersbyn

bondersbyn

Storfiskare

• Members
  • 1 600 inlägg

Postad 31 augusti 2018 - 12:56

Såg en 18 taggare på nära håll igår men tyvärr så har inte den jakten riktigt startat ännu. :-P

...och till älgjakten försvinner den o kommer kanske fram till brunsten. ;) :)

/Stefan

Född i Borås, emigrerat från Huskvarna till Kalix via Aneby och sedan via Luleå.

Det enda sättet att upptäcka gränserna för det möjliga är att gå en liten bit förbi dem in i det omöjliga. /Arthur C. Clarke

#302 rolfis

rolfis

Hedersmedlem

• Members
  • 2 357 inlägg

Postad 24 september 2018 - 09:10

Skönt med stugro även ibland.

Bifogad fil(er)

• Anders jansson och bondersbyn gillar detta

#303 bondersbyn

bondersbyn

Storfiskare

• Members
  • 1 600 inlägg

Postad 24 september 2018 - 09:40

Skönt med stugro även ibland.

Mysigt! :)

/Stefan

Född i Borås, emigrerat från Huskvarna till Kalix via Aneby och sedan via Luleå.

Det enda sättet att upptäcka gränserna för det möjliga är att gå en liten bit förbi dem in i det omöjliga. /Arthur C. Clarke

#304 X-tap

X-tap

Fiskegalning

• Members
  • 611 inlägg

Postad 25 september 2018 - 10:20

Idag har jag börjat fundera på en vinterresa till varmare land. Lite exotiskt fiske kanske går att få till vart det nu blir.

• Anders jansson gillar detta

Allt har sitt berättigande - även om jag inte förstår det - Somliga söker enbart info som bekräftar den bild dom redan har och absolut inte vill ge upp - andra söker den info som utmanar deras övertygelse.

#305 rolfis

rolfis

Hedersmedlem

• Members
  • 2 357 inlägg

Postad 14 oktober 2018 - 13:43

Vad jag gjort idag...jo fotat stugälgen som smet över älven till en säkrare plats för här pangas inga kor och jag tror den förstår detta för varje höst kommer den och stannar vid stugan långt in på hösten haha

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  älg.JPG   123,17K   0 Antal nerladdningar

• Anders jansson och bondersbyn gillar detta

#306 bondersbyn

bondersbyn

Storfiskare

• Members
  • 1 600 inlägg

Postad 14 oktober 2018 - 16:35

Vad jag gjort idag...jo fotat stugälgen som smet över älven till en säkrare plats för här pangas inga kor och jag tror den förstår detta för varje höst kommer den och stannar vid stugan långt in på hösten haha

Se där ja: Så du har badanade älgar hos er också. :)

/Stefan

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar