Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Problem Med båtmotorn

Mariner båtmotor båt fjäder 2-takt startmotorn

• Vänligen logga in för att kunna svara
1 svar till detta ämne

#1 pojjo_

pojjo_

Nykomling

• Members
  • 1 inlägg

Postad 18 september 2016 - 15:14

Hej jag fick problem med min Mariner båtmotor då drevfjädern hade gått av så jag plocka isär den och fixade den fjädern men nu när jag satte ihop den igen så saknar jag en mindre fjäder som ska sita på den gula plastbiten som jag har bifogat med i bilderna, jag har försökt googlat och kollat runt lite men dock inte funnit något och nu försöker jag min chans här för att se om någon vet vad jag kan använda mig av eller köpa den fjädern, så som jag förstår ska den fjädern dra tillbaka plastbiten då båtmotorn är igång för att förtydliga det. tack på förhand för alla svar !

Mvh Jonas

Bifogad fil(er)

• Norges fiskaren gillar detta

#2 Norges fiskaren

Norges fiskaren

Storfiskare

• Members
  • 3 107 inlägg

Postad 19 september 2016 - 14:01

Hej jag fick problem med min Mariner båtmotor då drevfjädern hade gått av så jag plocka isär den och fixade den fjädern men nu när jag satte ihop den igen så saknar jag en mindre fjäder som ska sita på den gula plastbiten som jag har bifogat med i bilderna, jag har försökt googlat och kollat runt lite men dock inte funnit något och nu försöker jag min chans här för att se om någon vet vad jag kan använda mig av eller köpa den fjädern, så som jag förstår ska den fjädern dra tillbaka plastbiten då båtmotorn är igång för att förtydliga det. tack på förhand för alla svar !

Mvh Jonas

Du har säkert någon båt/motor butik i närheten.
Annars kan du söka på nätet. Fjäderen är inte dyr.

Även taggad med Mariner, båtmotor, båt, fjäder, 2-takt, startmotorn

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar