Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Köpa spö i USA

Inköp utomlands

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

#1 Hassan

Hassan

Nykomling

• Members
  • 1 inlägg

Postad 13 april 2017 - 15:58

Hej!

Jag undrar om någon har koll på om det är ide att handla ett spö när man är i USA och isf vilka märken man ska titta på?

mvh

Hasse

#2 lausvik

lausvik

Fiskargubbe

• Members
  • 2 865 inlägg

Postad 13 april 2017 - 16:48

Hej!

Jag undrar om någon har koll på om det är ide att handla ett spö när man är i USA och isf vilka märken man ska titta på?

mvh

Hasse

Bästa tipset jag kn ge är att du innan resan kollar den typ av spö du vill ha på den svenska marknaden. Då¨har du ju i alla fallen hyfsad bild av vad som finns och vad det kostar och kan göra vettiga bedömningar av de alternativ som finns "over there".

• Hassan gillar detta

#3 Engqvist

Engqvist

Trogen medlem

• Members
  • 408 inlägg

Postad 14 april 2017 - 21:25

Åker du USA måste du handla. :)
Nästan omöjligt att kolla på något här hemma och jämföra. Brukar vara olika spön fastän de heter samma.
Vad för slags spön gillar du?

#4 X-tap

X-tap

Trogen medlem

• Members
  • 400 inlägg

Postad 14 april 2017 - 21:53

Vad menar du med ide ? Ja du kan köpa spön som inte går att få tag i här hemma så då är det en jäkla ide. Menar du spara pengar så köp vafan du kommer över. Svårt att ge svar på din fråga då det beror på vad man letar efter och vad man har för avsikt med sitt köp. Här hemma går allt att hitta till reapriser så länge det inte är årets senaste nyhet man ska ha. Så jag tror du är den som bäst kan svara på din fråga.

Allt har sitt berättigande - även om jag inte förstår det - Somliga söker enbart info som bekräftar den bild dom redan har och absolut inte vill ge upp - andra söker den info som utmanar deras övertygelse.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar