Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Tips på webbplatser med rabattkoder och rabattkuponger

rabatt kampanj

• Vänligen logga in för att kunna svara
6 svar till detta ämne

#1 Monica Bellucci

Monica Bellucci

Nykomling

• Members
  • 5 inlägg

Postad 07 juli 2017 - 15:55

God kväll, jag vill förnya min elektronik hemma, typ TV, kylskåpet osv. Hörde att det finns olika kuponger som ger någon rabatt, men har aldrig använt dem. Vill gärna prova, då kanske någon som vet några såna webbplatser.

#2 Anders jansson

Anders jansson

Storfiskare

• Members
  • 2 100 inlägg

Postad 08 juli 2017 - 06:24

Varför inte kolla in denna sidan. aliexpress.com!!

Sök på engelsk!!!!!!!!

#3 Monica Bellucci

Monica Bellucci

Nykomling

• Members
  • 5 inlägg

Postad 08 juli 2017 - 12:38

Ojdå Aliexpress vet jag, gillar inte tyvärr kinesiska grejer :-P . Hittade Promocodius webbsidan http://promocodius.c...eknik-rabattkod de har ju olika rabattkoder om någon är intresserad.

#4 bondersbyn

bondersbyn

Storfiskare

• Members
  • 1 551 inlägg

Postad 08 juli 2017 - 14:24

Ojdå Aliexpress vet jag, gillar inte tyvärr kinesiska grejer :-P . Hittade Promocodius webbsidan http://promocodius.c...eknik-rabattkod de har ju olika rabattkoder om någon är intresserad.

Kinajunk är B-kvalitet el. sämre ändå. 

/Stefan

Född i Borås, emigrerat från Huskvarna till Kalix via Aneby och sedan via Luleå.

Det enda sättet att upptäcka gränserna för det möjliga är att gå en liten bit förbi dem in i det omöjliga. /Arthur C. Clarke

#5 Engqvist

Engqvist

Trogen medlem

• Members
  • 412 inlägg

Postad 08 juli 2017 - 18:40

Om du inte köper handbyggda beten så är det "kinaskit"
Finns väl knappt några vanliga beten som inte tillverkas i Kina.
Köpt lite aliexpress och det har varit exakt samma beten som säljs här under annat namn. Till och med vmc krok.
  • Anders jansson och jmansson gillar detta

#6 bondersbyn

bondersbyn

Storfiskare

• Members
  • 1 551 inlägg

Postad 08 juli 2017 - 20:14

Om du inte köper handbyggda beten så är det "kinaskit"
Finns väl knappt några vanliga beten som inte tillverkas i Kina.
Köpt lite aliexpress och det har varit exakt samma beten som säljs här under annat namn. Till och med vmc krok.

Jag har kvar så pass mycket även efter det som jag sålde ut förra året så jag klarar mig ett bra tag ännu.

Med tanke på hur länge jag har hållit på med fiske o nu även jakt sedan -85 så har jag handlat det som håller bra kvalitet.

Då vet jag vad jag har köpt o att det håller mina krav på kvalitet o inget junk av något slag.

Det finns ju en bra länk för jakt, fiske o friluftsliv som jag o många andra använder http://hem.bredband.net/petsyr/

Om inte annat så kan jag snippa iväg drygt 5 mil öster ut o då är jag i Tornio Finland o några mil till så är jag i Kemi.

/Stefan

Född i Borås, emigrerat från Huskvarna till Kalix via Aneby och sedan via Luleå.

Det enda sättet att upptäcka gränserna för det möjliga är att gå en liten bit förbi dem in i det omöjliga. /Arthur C. Clarke

#7 Anders jansson

Anders jansson

Storfiskare

• Members
  • 2 100 inlägg

Postad 09 juli 2017 - 06:39

Pröv att få den prisen i swe eller Nor.
Jag köpter dom förra året.

Fungerar kanon! Lika bra som dom jag köpte i Nor.
Fisken biter på dom. Och dom är lika hela.

Men gillar man inte Kina greier!!

Bifogad fil(er)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar