Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Överens

• Vänligen logga in för att kunna svara
1 svar till detta ämne

#1 lausvik

lausvik

Fiskargubbe

• Members
  • 3 434 inlägg

Postad 09 april 2018 - 20:33

På det andra forumet har frågan om min avstängning aktualiserats men dess moderator har satt ned foten och förklarat att jag inte kommer tillbaka. Som jag förstår det någonsin. Jag är helt överens med honom. Jag är definitivt färdig med Sportfiskarna och deras forum.

#2 X-tap

X-tap

Fiskegalning

• Members
  • 577 inlägg

Postad 16 april 2018 - 15:22

Det forumet har blivit ett vänsterliberalt knätofsforum med storebrorsfasoner. Man gnäller och blir sura som småbarn för allt och inget. Oavsett hur man har svarar och det ogillas av någon, (vilket det i princip alltid görs) så klagas det och inlägget raderas. Jag har fått inlägg raderade utan förklaring. TS tyckte inte om det jag skrev och bad mig ta bort vilket jag inte gjorde, jag hade en annan åsikt än TS och framförde den. Efter lite barnagnäll och tandagnisslan så hade någon fisfjösig moderator (som antagligen tyckte synd om lilla TS som någon sagt så dumma saker till) raderat mina inlägg.

Det är lägre än dagisnivå när det gäller acceptans och utrymme för åsiktsskillnader och allvarliga ord existerar inte.

Allt har sitt berättigande - även om jag inte förstår det - Somliga söker enbart info som bekräftar den bild dom redan har och absolut inte vill ge upp - andra söker den info som utmanar deras övertygelse.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar