Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Vänerfiskarns irrande på sjön

• Vänligen logga in för att kunna svara
2 svar till detta ämne

#1 Vänerfiskarn

Vänerfiskarn

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 36 inlägg

Postad 16 september 2018 - 09:48

Har denna sommar verkligen eftersatt mitt intresse för fisket. Förmodligen har det inte spelat någon större roll då ju hettan både i luften och i vattnet nog inte bjudit till några större napptillfällen. Nu när åtminstone vädret siar om bättre förutsättningar har lyckan ej stått mig bi, tre bompass på raken nåja påt igen bara.
  • lausvik gillar detta

#2 Vänerfiskarn

Vänerfiskarn

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 36 inlägg

Postad 16 september 2018 - 10:30

Våg bland vågorna, det är för mig väldigt ointressant hur mycket fisken jag just krokat av och släppt tillbaka faktiskt vägde, det roliga är att faktiskt få något och med lite tur även fått en juste fight. Svåraste utmaningen ligger i att kroka loss och inte orsaka några större skador.
  • lausvik gillar detta

#3 Vänerfiskarn

Vänerfiskarn

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 36 inlägg

Postad 21 september 2018 - 16:22

Har varit en riktig lågsäsong i år,ok hösten kvar och förvinter, men två säsonger åt h,,vete, förra året hade jag med mig en fantastisk karaktär med en inte minst lika fantastisk förmåga att fastna i botten, eller i min lina. Det minskar ner fisket ganska rejält om man råkar sitta i samma båt,,ju. Men efter årets fatala misslyckande att hamna i båten,,,ensam så belönade jag mig med ny utrustning och lovade mig själv att om inte i år så,,då j,, till våren
  • Anders jansson gillar detta

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar