Hoppa till innehåll

Visa nytt innehåll
Foto

Lever Forumet?

• Vänligen logga in för att kunna svara
7 svar till detta ämne

#1 Flyrod**

Flyrod**

Nykomling

• Members
  • 2 inlägg

Postad 12 januari 2019 - 21:40

Det verkar inte vara särskilt drag på detta forum, ser trådar som är flera år gamla.

Är det så jäkla illa?

#2 lausvik

lausvik

Fiskargubbe

• Members
  • 4 216 inlägg

Postad 12 januari 2019 - 22:26

Det verkar inte vara särskilt drag på detta forum, ser trådar som är flera år gamla.

Är det så jäkla illa?

Så illa är det inte. Idag, tex, fick vi en ny medlem som startade en ny tråd. :)  Välkommen! I övrigt så har det ju hittills idag varit aktivitet i fem trådar, vilket inte är så illa.

En annan sak är att diskussionsfora inte är en lika stor grej som för tio år sedan.  Facebook och annat har tagit en hel del av underlaget. Men forumet lever och det är och blir vad vi gör det till.

• fiskarlennart och Trasselkludd gillar detta

#3 lausvik

lausvik

Fiskargubbe

• Members
  • 4 216 inlägg

Postad 14 januari 2019 - 10:00

I går startades ingen ny tråd men det var aktivitet i fyra pågående. OK, det är inget stort forum, men nog lever det. Däremot ger den stort anslagna startsidan, där flera år gamla grejor hänger kvar. En mer anspråkslös "fasad" skulle rimma bättre med hur forumet faktiskt ser ut numera. Kanske kan man "riva" startsidan?

#4 Anders jansson

Anders jansson

Storfiskare

• Members
  • 2 451 inlägg

Postad 15 januari 2019 - 09:57

Jag tycker det är roligt att läsa gamla saker.
Fast dom kunde varit strukna. ( pga nya rullar/spö)

Men att finna forumet kunde kanske varit lättare.
Om jag idag ville finna ett forum.
Ville jag inte starta söket med sport. Men fiske!!!
  • Trasselkludd gillar detta

#5 lausvik

lausvik

Fiskargubbe

• Members
  • 4 216 inlägg

Postad 15 januari 2019 - 10:24

Jag tycker det är roligt att läsa gamla saker.
Fast dom kunde varit strukna. ( pga nya rullar/spö)

Men att finna forumet kunde kanske varit lättare.
Om jag idag ville finna ett forum.
Ville jag inte starta söket med sport. Men fiske!!!

Jag menar inte att gamla saker ska raderas och förstasidan har städats ordentligt, men ändå har jag litet svårt för att man "skryter" med att man sedan starten fått 18.500 användare när vi för närvarande är kanske ett dussin eller så som är aktiva. Jag är kanske gammaldags, men jag tycker att innehållet i en förpackning ska någotsånär stämma överens med vad som lovas på utsidan.

• JontaK och Trasselkludd gillar detta

#6 Anders jansson

Anders jansson

Storfiskare

• Members
  • 2 451 inlägg

Postad 15 januari 2019 - 10:48

Jag ser den!! Enig med deg!!

#7 rolfis

rolfis

Hedersmedlem

• Members
  • 2 419 inlägg

Postad 15 januari 2019 - 13:43

Jo forumet var kanon när det begav sig men tiderna förändras och det har forumet också fått ta del av och jag blev faktiskt rätt så paff att den startades upp igen? Har inte riktigt kommit underfund varför den startades?....kanske dom ville sälja den men insett att det inte går? Vi som var med under forumets stortid får leva på minnen.

#8 Ö::::::::::

Ö::::::::::

för låg nivå här

• Validating
  • 678 inlägg

Postad 16 januari 2019 - 15:47

Så illa är det inte. ..............................................................

............................................................................................................................ Men forumet lever.

Får mig utsökt att tänka på när den gamla förmögna damen på 89 år som låg för döden och hela barnaskaran med respektive och barnbarn va på besök. Lite sent insläntrande kom så ena sonen med andan i halsen och frågar: Hur illa är det ? ..... Lever hon ?

Nog lever kärringen alltid ! Blev svaret

Så ja visst lever forumet. :-P

• Anders jansson och pegaso gillar detta

Allt har INTE sitt berättigande - även om jag förstår det - Somliga är helt enkelt för korkade.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar