Härliga bilder!
Skickat från min XT1039 via Tapatalk
Sådan vitt har du väl inte nere i Vadstena?
Postad 09 november 2019 - 14:26
Härliga bilder!
Sådan vitt har du väl inte nere i Vadstena?
/Stefan
Född i Borås, emigrerat från Huskvarna till Kalix via Aneby och sedan via Luleå.
HV71 & IFK Göteborgsupporter
Det enda sättet att upptäcka gränserna för det möjliga är att gå en liten bit förbi dem in i det omöjliga. /Arthur C. Clarke
Postad 09 november 2019 - 15:05
Inte ännu iallafall... Tids nog men då åker jag på snöröj på jobb... Blir dock, nuförtiden, inte mängder med snö pga närheten av sjön och det aningen mildare klimatet..Sådan vitt har du väl inte nere i Vadstena?
![]()
Postad 09 november 2019 - 15:08
Inte ännu iallafall... Tids nog men då åker jag på snöröj på jobb... Blir dock, nuförtiden, inte mängder med snö pga närheten av sjön och det aningen mildare klimatet..
Nej, det blir väl inga större kvantiteter snö hos dig mer än om det drar in ett riktigt busväder som brukar orsaka trafikkaos neråt.
/Stefan
Född i Borås, emigrerat från Huskvarna till Kalix via Aneby och sedan via Luleå.
Det enda sättet att upptäcka gränserna för det möjliga är att gå en liten bit förbi dem in i det omöjliga. /Arthur C. Clarke
Postad 09 november 2019 - 15:18
Nej, det blir väl inga större kvantiteter snö hos dig mer än om det drar in ett riktigt busväder som brukar orsaka trafikkaos neråt.
Postad 09 november 2019 - 18:36
Det brukar komma korta perioder av skitväder som ställer till det varje år och gemene person blir chockad varje gång....
Skitvädervarning för imorgon enl. vädret på svt ikväll.
Då får du gå ut och rulla en snögubbe med dottern.
/Stefan
Postad 26 november 2019 - 13:07
/Stefan
Postad 26 november 2019 - 20:00
Jo det är lätt å bli förälskad i den nord norska naturen och det otroliga fisket som finns här uppe.
Postad 26 november 2019 - 21:06
Jo det är lätt å bli förälskad i den nord norska naturen och det otroliga fisket som finns här uppe.
Ja visst är det det!
/Stefan
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar